Joulukuun kuukausikoulutus

Joulukuun kuukausikokouksessa on luvassa mielenkiintoinen aihe ja luennoitsija, sillä puhujaksi Duodecimin Vältä Viisaasti -suosituksista ja vähähyötyisistä hoidoista on lupautunut lääketieteen ja filosofian tohtori, dosentti Jorma Komulainen. Komulainen on jäänyt eläkkeelle Duodecim Käypä Hoito -päätoimittajana vuonna 2024 oltuaan mukana laatimassa noin 50 Käypä Hoito -suositusta.

Joulukuun kuukausikokous järjestetään ilman lääketeollisuuden sponsoria, mutta seura tarjoaa kokoukseen osallistuville joulupuuron, glögitarjoilun ja joulutortun. Tule siis paikan päälle nauttimaan laadukkaasta luennosta ja joulutunnelmasta.

Voit ilmoittautua paikan päälle osallistuvaksi tai kuunnella koulutusta etänä Teamsin välityksellä. Teams-linkki lähetetään kaikille seuran jäsenille sähköpostiin ennen koulutusta.

Aika: Ti 10.12.2024 klo 18-20.30

Paikka: Ravintola Opiston Kunkku, Harjukatu 46, 15100 Lahti

Kenelle: Päijät-Hämeen lääkäriseuran jäsenille

Ohjelma:

18.00 - 18.10 Tilaisuuden avaus pj Kari Saarinen

18.10 - 19.10 Duodecimin Vältä Viisaasti -suositukset ja vähähyötyiset hoidot, Jorma Komulainen, LT, FT, dosentti

19.10 - 19.30 Keskustelua

19.30 - 20.30 Illallinen Ravintola Opiston Kunkussa koulutukseen paikan päällä osallistuville

Muistutuksena paikan päälle osallistuville pysäköinnistä: Opiston kunkun takapihan normaalisti maksulliset parkkipaikat ovat koulutuksen ajan ilmaiseksi käytettävissä. Huomioithan että sote-keskuksen parkkialueelle ja Oikokadun pysäköintipaikoille tarvitsee pysäköintiluvan tai pysäköintimaksun.